Докладні відомості про підписку

Важлива інформація про вашу підписку

Що таке підписка

Підписка — це зобов’язання компанії Avast перед клієнтами, яке полягає в постійній роботі над наданням засобів для захисту, оптимізації та підключення в мережі в обмін на щорічну плату, яка стягується з вашої банківської картки або облікового запису PayPal. Оплачуючи підписку, ви даєте змогу Avast підтримувати надання послуг, на які вона оформлена, аж до її скасування. Якщо строк дії вашої підписки закінчився, ознайомтеся з корисною інформацією тут.

Вибраний період, за який стягується плата, вимірюється в місяцях і може становити один місяць, один рік або кілька років залежно від вибраної послуги, на яку оформлено підписку Avast. Наприкінці вибраного й оплаченого періоду Avast автоматично стягуватиме плату з вашого рахунку, використовуючи збережені платіжні реквізити, щоб не переривати процес надання послуг.

Умови автоматичного продовження підписки та ціноутворення

Плата за подовження терміну дії підписки становитиме вартість, указану на момент її купівлі. Ми стягуватимемо плату, використовуючи збережені платіжні реквізити, за 35 днів до закінчення терміну дії підписки Avast. Ціни можуть змінюватися. Якщо ви оформили річну підписку, ми повідомимо вам про закінчення терміну її дії за 65 днів і нагадаємо, що за продовження стягуватиметься плата.

Продукти Avast продаються за принципом неперервної підписки, що забезпечує постійну підтримку користувачів нашого програмного забезпечення протягом періоду дії підписки. Тобто термін дії вашої підписки не перериватиметься, хіба що ви вирішите самостійно скасувати її перед наступною датою оплати або нам не вдасться стягнути плату, використовуючи збережені платіжні реквізити. Цей принцип дає змогу нам забезпечити неперервність надання послуг, а вам — неперервність їх використання.

Avast пропонує багато різноманітних послуг, на які можна оформити річну підписку. Крім того, ми часто надаємо знижки на перший рік користування продуктами, щоб допомогти вам приєднатися до нашої спільноти й отримати доступ до наших провідних послуг. Це означає, що до першого платіжного періоду можуть застосовуватися знижки, а далі діятиме інша ціна. Ми завжди зазначаємо різницю у вартості, коли ви вперше оформлюєте підписку на наші послуги. Перед закінченням терміну дії підписки ми надішлемо вам нагадування із зазначенням вартості її продовження.

Оновлення, скасування та повернення коштів

Avast стягує плату за послуги, на які оформлено підписку, використовуючи виключно збережений спосіб оплати. Це означає, що ви погоджуєтеся на збереження вашого способу оплати під час першої купівлі та зобов’язуєтеся підтримувати його актуальність, щоб забезпечити неперервність надання послуг протягом терміну дії підписки та під час взаємодії з нами. Підписку можна скасувати за допомогою облікового запису Avast, пов’язаного з адресою електронної пошти, яку ви зазначили під час купівлі. Додаткову інформацію та інструкції можна отримати тут.

Ви можете надіслати запит на повернення коштів протягом 30 днів після оформлення підписки або її продовження, звернувшись до нашої служби підтримки. Загальні відомості про підписки і їх продовження можна знайти тут.

Обов’язки клієнта

Ми серйозно ставимося до наших обов’язків перед вами та сподіваємося, що й ви виконуватимете свої, а саме реєструватиметеся для користування нашими послугами, завантажуватимете, встановлюватимете й регулярно оновлюватимете наше програмне забезпечення. Це важливо, адже ми постійно вдосконалюємо наші послуги, розширюємо їх можливості й хочемо, щоб вони й надалі приносили вам користь. Удосконалення та розширення послуг регулюється положеннями Ліцензійної угоди з кінцевим користувачем Avast, з якою можна ознайомитися тут.